שלוש דרכים קלות להעלאת האנרגיה

השעה 17:00, מתחילים להרגיש תחושת עייפות שמתחזקת, והספה לפתע נראית לנו מזמינה מתמיד. מה יקרה אם נשב 5 דקות וננוח? כוס קפה לא באה בחשבון משום שלפני שעה שתינו אחת. מה עושים? הבאנו בפניכם 3 שיטות קלות להעלאת האנרגיה, תהנו...
  • אנרגיה ,
  • כושר

השיטה המומלצת ביותר, על אף היותה פשוטה, כזו שמפחיתה עייפות כרונית, מעוררת שמחה, ממריצה את מחזור הדם ומקלה על כאבי מחזור נקראת ה"רגוביניטור" והיא מתבצעת כדלקמן, שוכבים על הגב עם הרגליים ישרות מונחות על הקיר. הישבן מוצמד לקיר ככל האפשר להקפיד על גב ישר. הישארו כך במשך 10 דקות.. (ניתן להעשות גם בעזרת כיסא עם רכליים גפופות מונחות על הכיסא) צאו מהתנוחה באמצעות קיפול הרגליים וגלגול הצידה.

התנוחה השניה משחררת חרדה וכעס, משפרת את הריכוז ומקלה על כאבי ראש. פראניאמה (תרגיל נשימה) נקראת על שם דבורה הודית, ובקרוב תבינו למה. לשבת עם גב ישר,להרגיש את עמוד השדרה נמתח ככל שאפשר. עצמו את עיניכם, הציבו את האגודלים באוזנים כך ששתי האצבעות האמצעיות נחות בעדינות על העפעפיים שלך. לנשום עמוק. נשיפה משמיעה צליל זמזם, פה סגור,. לחזור על הפעולה בין שלוש פעמים ל 11 פעמים. אחר כך, לשמור על עיניים סגורות ולנשום לרגע.

התנוחה השלישית דורשת הפעלה של שרירי רצפת האגן ויוצרת חיבור לכח האמיתי שלך. שוכבים על הגב עם הברכיים כפופות, כפות רגלייםבקו אחד ישירות מתחת לברכיים. מפעלים מעט לחץ בגב התחתון לכיוון הרצפה. הניחו את ידיכם בעל הבטן. לאט מאוד הרימו את רגל ימין אינץ 'אחד מהרצפה ולאט לאט הורידו.חזרו על הפעולה עם רגל שמאל. המשיכו כך 20 פעמים בכל צד. עברו מצד לצד. השתמש בידיך להרגיש את תנועת השריר מבודדת.
השיטות נראות אמנם פשוטות, אך כאשר מבוצעות בצורה הנכונות, גורמות לתחושה נפלאה.